مرکز فروش بهترین و ارزان ترین داکت بزگ نمایی تصور موبایل تبلت 2021

مرکز فروش بهترین و ارزان ترین داکت بزگ نمایی تصور موبایل تبلت 2021

mobileimagemagnificationduct

يبلغ قطر هذا المنتج 33 سم أي حجمه 13 بوصة ويستخدم قاعدة قابلة للتعديل من ارتفاع 70 إلى 210 سم. يوجد في وسط هذا الضوء الدائري حامل هاتف يضيء الضوء من أفضل زاوية ممكنة للصورة ولا يرى ظلالاً أو ضبابية في الصورة. تحتوي على وضع ضوء الجمال الذي يجعل الضوء يلمع بهدوء على وجه الشخص الذي أمام الكاميرا. يتكون هذا المنتج من مزيج من الألومنيوم والبولي كربونات ، مما يجعله سهل النقل نظرًا لوزنه الخفيف وبينما يكون ساطعًا ، فإنه يستهلك 10 واط فقط من الطاقة.رینگ لایت TIKTOK با قابلیت تنظیم نور و بسیار کم مصرف

 

 

 

خرید رینگ لایت TIKTOK با قابلیت تنظیم نور 2021

با گسترش فضای مجازی و ظهور وبسایت ها و اپلیکیشنی هایی نظیر یوتوب ، اینستاگرام ، تیک تاک و ... تولید محتوای به صورت تصویری هم شکل تازه ای به خود گرفته است. در این میان با پدیده ای به نام ولاگر ها رو به رو شده ایم که بعضا از تجهیزاتی برای ساخت ویدیو های خود استفاده میکنند که تا چندی قبل فقط برای تولید پروژه های حرفه ای سینمایی کاربرد داشت.

رینگ لایت تیک تاک

مهم ترین پیش نیاز تولید یک ویدیوی با کیفیت و حرفه ای داشتن نور مناسب است. رینگ لایت ها هم که تا سال های نه چندان دور فقط در استودیو های حرفه ای عکاسی یا همان آتلیه ها به چشم میخوردند ، در حال حاضر تبدیل به یکی از مهم ترین ابزار های تولید یک محتوای مناسب تصویری تبدیل شده اند. اما معمولا برای تهیه آنها باید هزینه های بسیار زیادی را متحمل میشدید اما این مشکل هم با محصولی که امروز معرفی میکنیم به فراموشی سپرده خواهد شد!

رینگ لایت سلفی

این رینگ لایت در عین کیفیت بالای ساخت کاملا مقرون به صرفه نیز می باشد. از دیگر امکانات این محصول میتوان به دارا بودن سه نوع نور سفید یا مهتابی ، نور گرم یا نور روز و نور نرم و شفاف است که آن را برای استفاده های مختلفی مثل تماس های تصویری ، ساخت ویدیو های آموزشی مانند آموزش آرایش و ... تبدیل به انتخاب مناسبی میکند.

رینگ لایت

قطر این محصول برابر با 33 سانتیمتر و به عبارتی اندازه آن 13 اینچ است و از پایه قابل تنظیم از ارتفاع 70 تا 210 سانتیمتر بهره میبرد. در مرکز این رینگ لایت یک هولدر گوشی تعبیه شده که نور از بهترین زاویه ممکن به تصویر بتابد و سایه و تیرگی در تصویر دیده نشود. از حالت نور beauty light برخوردار است که باعث میشود نور به نرمی بر صورت شخصی که در مقابل دوربین قرار میگیرد بتابد. جنس این محصول از ترکیب آلومینیوم و پلی کربنات است که موجب راحتی در حمل و نقل به دلیل وزن کم آن میشود و در عین پرنور بودن فقط 10 وات انرژی مصرف میکند.

 

 

خرید رینگ لایت TIKTOK با قابلیت تنظیم نور 2021
دو مدل داکت بزگ نمایی تصویر موبایل تبلت مانیتور در اردیبهشت 1400
معرفی بهترین مدلهای پایه استند نگهدارنده موبایل تبلت
دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت مشکی ارسال رایگان و سریع
خرید پکیج لنز عکاسی موبایل 3 کاره ارسال رایگان

 

 

 

قیمت این محصول 550000 تومان

 



قیمت : 550,000  تومان 
خرید پستی

ممکن است شما هم برای شارژ کردن موبایلتان احتیاج داشته باشید که یک میز یا صندلی در نزدیکی پریز باشد که بتوانید به راحتی گوشی موبایل خود را شارژ کنید و یا مجبور باشید کوشی خود را به حال خود روی زمین رها کنید . این وسیله کاربردی و جالب به شما کمک می کند که موبایل، تبلت، موزیک پلایر، مچ بند هوشمند و … را بدورن زحمت و آسیب و درهر مکانی که باشید شارژ کنید.

دیگر نگران کوتاه بودن سیم شارژر تلفن همرا خود هم نباشید. همچنین ممکن است شما هم با بی نظمی و بهم ریختگی حاصل از تعداد زیاد وسایل الکترونیکی و مخصوصا موبایل ها در خانه و محل کار درگیر باشید. تعداد زیادی شارژر موبایل و تبلت و … که سیم‌های آن‌ها دست و پا گیرند و برای استفاده از بعضی دیگر باید در انتظار خالی شدن پریزها باشید.

 

 

 

 

 

 نگهدارنده شارژر موبایل به عنوان یک گجت، برای این مشکل شما راه حلی دارد! مقداری هرج و مرج و تداخل سیمهای مورد استفاده را کاهش می دهد. شما می توانید به راحتی سیم اضافی شارژر خود را به دور آن بپیچید و آن را به شارژر آویزان کرده و شارژر را داخل پریز برق وارد کنید. حالا یک جای مناسب برای قرار دادن موبایلتان دارید تا آن را از افتادن کف اتاق و آسیب دیدن محافظت کنید.

 

 

قیمت 4عدد از این محصول 20000 تومان



قیمت : 20,000  تومان 
خرید پستی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mobileimagemagnificationduct ? تاريخ: یک شنبه 19 ارديبهشت 1400برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?